5 مدرک تحصیلی مناسب برای کسب شغل های متنوع
هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، به دست آوردن درجات بالای علمی در زمینه های متنوع و مختلف، به نوع نگرش و شخصیت افراد بستگی دارد. با تحصیل در بعضی رشته ها فقط می توان آینده شغلی خاصی داشت و یا در تخصص های خاصی ادامه تحصیل داد، اما بعضی از رشته ها وجود دارند که تحصیل در آن ها، نه تنها وسعت فعالیت شما را محدود نمی کند، بلکه به شما کمک می کند تا در زمینه های دلخواهتان، رشته ها را برای ادامه تحصیل آزادانه تر انتخاب کنید.
1- کارشناسی روانشناسی
اگر شما به رشته روانشناسی علاقه دارید و یا در این رشته تحصیل می کنید، توجه داشته باشید که مدرک لیسانس در این رشته دارای انعطاف پذیری بسیاری است و فرصت های بالقوه ای برای شما فرآهم می کند.
رشته روانشناسی، از جمله رشته هایی است که در منابع مطالعاتی آن تنوع زیادی وجود دارد و افراد ملزم به مطالعات گسترده ای در حوزه های گوناگونی می شوند که آن ها را برای قرارگیری در مسیرهای مختلف آماده می کند.
گرایش های این رشته برای تحصیلات تکمیلی شامل رشته هایی مانند؛ روانشناسی اجتماعی، شناختی و غیرطبیعی می باشد.
افراد تحصیل کرده در این رشته می توانند شغل هایی همچون؛ مددکاری اجتماعی، کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی، مدیریت فروش و مدیریت آموزش، مدیریت بازرگانی و سایر حرفه های مشابه را برای کار برگزینند.
2- کارشناسی ارتباطات
اگر شما دارای روابط اجتماعی قوی هستید، لیسانس ارتباطات می تواند به شما برای داشتن گزینه شغلی مناسب کمک کند. داشتن مهارت های ارتباطی در سطح عالی در شغل های متعدد ضروری است. در واقع اگر شما یک نویسنده، سخنگو و شنونده خوب و در جست و جوی کار باشید، شانس بیش تری از رغبای خود برای به دست آوردن مشاغل گوناگون هستید، زیرا مهارت ارتباطی برای کارفرمایان نقش مهمی دارد.
واحدهای مربوط در رشته ارتباطات، بیش تر به نوشتن، سخن گویی، روابط عمومی، مدیریت گفتار و سایر موارد مشابه می پردازد، و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند می توانند در اشغال گوناگونی مانند؛ متخصص روابط عمومی، خبرنگاری، مدیریت های گوناگون و سایر حرفه هایی از این دست فعالیت کنند.
3- کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی کسب وکار (MBA)
موارد مورد نیاز برای کسب مدرک در این رشته که شامل فراگیری مهارت هایی مانند؛ بازاریابی، امور مالی، تبلیغات و سایر مطالعات حوزه کسب و کار می باشد، افراد را برای گزینه های شغلی متعدد آماده می کند. مدرک این رشته، یکی از مسیرهای آموزشی برای بسیاری از مدیران درجه بالای کنونی است.
اگر شما به دنبال شغل مدیریتی هستید، بسیاری از کارفرمایان به دنبال افرادی با مدرک این رشته می باشند. دانشجویان این رشته دوره های مدیریت، رهبری گروه و نحوه صحیح کسب و کار را به طور تخصصی می آموزند.
4- کارشناسی علوم کامپیوتر
این مدرک می تواند به کسب دانش و مهارت لازم برای حل مسائل در زمینه فن آوری کمک کند. شغل های مختلف مرتبط با این رشته بستگی به مناطق زندگی و محیط اجتماعی فرد دارد. مشاغل پایه ای مانند برنامه نویسی و یا مهندسی نرم افزار، کاربرد زیادی درعصر پیشرفت تکنولوژی دارد.
البته این مدرک به تنهایی برای فعالیت در یک حرفه کافی نیست ونیاز به کسب مهارت های گسترده تری در زمینه تحلیل سیستم ها در کنار کسب این مدرک وجود دارد.
در رشته علوم کامپیوتری، می توان مهارت؛ استفاده درست از سیستم های کامپیوتری، برقراری ارتباط صحیح الکترونیکی، طراحی سیستم های دیجیتالی و مهندسی نرم افزار سیستم های کامچیوتری را فرا گرفت.
5- کارشناسی ارشد بهداشت عمومی
اگر شما به کسب مهارت برای گسترش بهداشت در جامعه و آگاهی درباره بیماری های در حال گسترش هستید، این رشته می تواند گزینه مناسبی برای آمادگی شما در کسب حرفه های متعدد مربوط به این حوزه باشد.
اکثر مدارک کسب شده در این حوزه، با یک رشته خاص مرتبط می باشد. یکی از حرفه هایی که کارفرمایان ترجیح می دهند برای آن از متخصصین رشته بهداشت عمومی استفاده کنند؛ مدیریت خدمات اجتماعی است.
در مقطع کارشناسی ارشد این رشته، مهارت هایی در زمینه؛ سیستم مراقبت های بهداشتی، ارزیابی مشکلات و خدمات بهداشتی، بهداشت محیط، آموزش بهداشت و از این قبیل علوم را کسب می کنید.


پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 2324
بازدید کل : 35732
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



معلمی شغل انبیاست.